Aiz loga pamazām sāk piezagties rudens, koku lapas sāk iekrāsoties un arī saulaino dienu skaits sāk iet mazumā.
Ceļojuma koferi jau atkal ir noilgojušies pēc kāda tālāka ceļojuma un mēs tāpat, tāpēc mūsu ģimene ir nolēmusi pagarināt vasaru kādā siltākā Eiropas valstī un šoreiz tā ir Portugāle.

Rēzija nu, jau ir 1 gadu un 2 mēnešus jauna un pēc ilgiem laikiem atkal ir gatava celties lidmašīnas spārnos, lai baudītu Atlantijas okeāna viļņus, siltu sauli un ar plikām kājām tipinātu pa piekrastes smiltiņām 🙂

Portugāle, Algarves reģions. Gatavojamies ceļam.

Ceļojuma koferi jau atkal ir noilgojušies pēc kāda tālāka ceļojuma un mēs tāpat…. Mūsu pirmajā tālajā ceļojumā uz Kanāriju salu ...

Portugāle, Algarves reģions. 1.diena

Šoreiz ceļojumu uz Portugāli izvēlējāmies no vietējā tūroperatora piedāvājuma, kas uz to brīdi likās saistošs. Mūsu ceļojums sākās nakts vidū ...

Portugāle, Algarves reģions. 2. diena.

Ir agrs rīts. Mēs ar Rēziju šņācam kā lāči, bet mūsu tētis jau bija aizlavījies pastaigā līdz ar pirmajiem saules ...
Read More

Portugāle, Algarves reģions. 3. diena.

Šodien ir svētdiena un varam atpūsties pirms rītdien gaidāmās ekskursijas. Ja iepriekšējā dienā tralinājām pie baseina, tad šodien obligāti ir ...

Portugāle. Algarves reģions. 4.diena.

Šodien dodamies pirmajā ekskursijā un tā ir uz Spānijas pilsētu Sevilju. No mūsu pilsētiņas līdz Seviljai ir 259km. Esam cēlušies ...
Read More

Portugāle. Algarves reģions. 5. un 6. diena.

Šodien ir trešdiena un mēs atkal dodamies ekskursijā 🙂 Vakar pēc iepriekšējās dienas ekskursijas uz Sevilju, Spānijā paņēmām brīvdienu 🙂 ...

Portugāle. Algarves reģions. 7.diena.

Vakar bijām nelielā ekskursijā, kur apskatījām burvīgo Lagos un Sagres pilsētiņas, kā arī aizbraucām apskatīties Eiropas rietumu galējo punktu, tāpēc ...
Read More

Portugāle. Algarves reģions. 8. un 9.diena.

8.diena un ir piektdiena. Šodien nolēmām, ka ir jāiet pastaigā uz lielo pilsētu Potimao, jo jau rīt atkal dodamies ekskursijā ...

Portugāle. Algarves reģions. 10. un 11.diena.

Svētdiena kā jau svētdiena. Laiska un bez stresa… Ieturot jau izveidojušos tradīciju, starp ekskursiju dienām paņemam brīvu dienu un pavadām ...
Read More

Portugāle. Algarves reģions. 12. un 13.diena.

Ir otrdiena un pēc 2 dienām jau braucam mājās. Divas nedēļas paskrien ļoti ātri 🙂 Šodien esam atnākuši pazvilnēt pie okeāna ...

Portugāle. Algarves reģions. 14.diena. Nobeigums

Šodien ir ceturtdiena 01.09.2015. un jau rīt celsimies agri no rīta, lai dotos atpakaļ uz rudenīgo Latviju, tāpēc pēdējā diena ...