Kanāriju sala – Fuerteventura

Kanāriju sala Fuerteventura. Gatavojamies ceļam.

Abi ar vīru esam kaislīgi ceļotāji, tāpēc nolēmām, ka mūsu 5 mēnešus vecā meitiņa Rēzija nebūs par šķērsli, lai dotos ...
Read More

Kanāriju sala Fuerteventura. Lidojums.

Mūsu ceļojums uz Kanāriju salu Fuerteventuru sākās ar lidojumu no Rīgas 21:55 uz Briseli. Lidostā ieradāmies jau laicīgi. Iečekojāmies lidojumam ...

Kanāriju sala Fuerteventura. 1.diena

Katrs no mūsu rītiem Fuerteventura salā sākās ar jogas nodarbību, ko vadīja Piedzīvojumi.lv viesmīlīgā Aiga. Jāsaka, ka iepriekš ar jogu ...

Kanāriju sala Fuerteventura. 2.diena

Kā jau katrs rīts Fuerteventurā, arī šis sākās ar ikrīta jogas nodarbību un taksītes Mias piedalīšanos. Jogot sākām 08:00 un ...

Kanāriju sala Fuerteventura. 3.diena

Rīts sākās ar mākoņiem, bet jogas nodarbība tāpēc netika atlikta. Taksīte Mia visas 40min., kuras mēģināju stiepties cik nu, no ...

Kanāriju sala Fuerteventura. 4.diena

Šorīt biju piecēlusies ātrāk nekā citi. Klusiņām saģērbos, jo Rēzija ar tēti vēl šņāca, un devos gaidīt pārējās meitenes, lai ...

Kanāriju sala Fuerteventura. 5.diena

Iepriekšējā dienā iztrakojušies pa okeāna viļņiem un beidzot piepildījuši savu vēlmi par sērfošanu bijām gatavi nākamajiem piedzīvojumiem! Diena rādījās burvīga, ...

Kanāriju sala Fuerteventura. 6., 7.diena

6.diena. Rīts Fuerteventuras salā sākās ar skaidrām debesīm un saulīti. Kā jau ik rītu mēs jogojām un, tad kopīgi sēdāmies ...

Kanāriju sala Fuerteventura. Noslēgums un ceļš mājup.

8.diena Pēdējā pilnvērtīgā diena Fuerteventuras salā sākās ar brīnišķīgu rītu un jogas nodarbību saullēkta pavadībā. Skaidrs, ka jau rītdien nebūs ...

Lietuva

Tepat pie kaimiņiem Lietuvā. 1. diena.

Doma par nelielu atelpu no ikdienas dzima neilgi pirms Jāņu brīvdienām. Sākumā gribējām doties kaut kur tālāk, bet beigu galā ...
Read More

Tepat pie kaimiņiem Lietuvā. 2.diena.

Mūs ceļojums varēja turpināties 🙂 Vakardienas briesmīgais lietus nu, jau bija rimies un mums uzsmaidīja arī saule. Šodien nolēmām, ka iebrauksim ...

Tepat pie kaimiņiem Lietuvā. 3.diena

Trešās ceļojuma dienas rīts sākās nesteidzīgi. Kamēr vieni vēl pa dušām, tikmēr mūsu mazā ģimenīte jau bija ar ratiem apstaigājusi ...
Read More

Tepat pie kaimiņiem Lietuvā. 4.diena.

Ir Jāņu dienas rīts un neapšaubāmi neviens no ballētājiem necenšas rauties ārā no gultas! Uz mums ar Rēziju tas nemaz ...

Tepat pie kaimiņiem Lietuvā. 5.diena.

Piektās dienas rīts Lietuvā iesākās ar siltu saulīti. Sakrāmējuši mantas auto devāmies uz brokastīm Ekovilis viesnīcā. Rēziju nebija iespējams noturēt ...
Read More

Tepat pie kaimiņiem Lietuvā. 6.diena.

Pēdējā noslēguma diena mūsu ceļojumam pa kaimiņu zemi Lietuvu sākās ar apmākušām debesīm. Ilgi nevilcinājāmies. Nidos Vilos viesnīcā ieēdām sātīgas ...

Portugāle, Algarves reģions

Portugāle, Algarves reģions. Gatavojamies ceļam.

Ceļojuma koferi jau atkal ir noilgojušies pēc kāda tālāka ceļojuma un mēs tāpat…. Mūsu pirmajā tālajā ceļojumā uz Kanāriju salu ...

Portugāle, Algarves reģions. 1.diena

Šoreiz ceļojumu uz Portugāli izvēlējāmies no vietējā tūroperatora piedāvājuma, kas uz to brīdi likās saistošs. Mūsu ceļojums sākās nakts vidū ...

Portugāle, Algarves reģions. 2. diena.

Ir agrs rīts. Mēs ar Rēziju šņācam kā lāči, bet mūsu tētis jau bija aizlavījies pastaigā līdz ar pirmajiem saules ...
Read More

Portugāle, Algarves reģions. 3. diena.

Šodien ir svētdiena un varam atpūsties pirms rītdien gaidāmās ekskursijas. Ja iepriekšējā dienā tralinājām pie baseina, tad šodien obligāti ir ...

Portugāle. Algarves reģions. 4.diena.

Šodien dodamies pirmajā ekskursijā un tā ir uz Spānijas pilsētu Sevilju. No mūsu pilsētiņas līdz Seviljai ir 259km. Esam cēlušies ...
Read More

Portugāle. Algarves reģions. 5. un 6. diena.

Šodien ir trešdiena un mēs atkal dodamies ekskursijā 🙂 Vakar pēc iepriekšējās dienas ekskursijas uz Sevilju, Spānijā paņēmām brīvdienu 🙂 ...

Portugāle. Algarves reģions. 7.diena.

Vakar bijām nelielā ekskursijā, kur apskatījām burvīgo Lagos un Sagres pilsētiņas, kā arī aizbraucām apskatīties Eiropas rietumu galējo punktu, tāpēc ...
Read More

Portugāle. Algarves reģions. 8. un 9.diena.

8.diena un ir piektdiena. Šodien nolēmām, ka ir jāiet pastaigā uz lielo pilsētu Potimao, jo jau rīt atkal dodamies ekskursijā ...

Portugāle. Algarves reģions. 10. un 11.diena.

Svētdiena kā jau svētdiena. Laiska un bez stresa… Ieturot jau izveidojušos tradīciju, starp ekskursiju dienām paņemam brīvu dienu un pavadām ...
Read More

Portugāle. Algarves reģions. 12. un 13.diena.

Ir otrdiena un pēc 2 dienām jau braucam mājās. Divas nedēļas paskrien ļoti ātri 🙂 Šodien esam atnākuši pazvilnēt pie okeāna ...

Portugāle. Algarves reģions. 14.diena. Nobeigums

Šodien ir ceturtdiena 01.09.2015. un jau rīt celsimies agri no rīta, lai dotos atpakaļ uz rudenīgo Latviju, tāpēc pēdējā diena ...

Kambodža

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/ Gatavojamies ceļam.

Jau pirms krietna laiciņa abi ar vīru vienojāmies, ka ir atkal pienācis laiks doties tālāk par Eiropas robežām. Vairāku pašsaprotamu ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/1.diena

14.februāris, svētdiena. Beidzot ilgi gaidītais ceļojums uz Kambodžu ir sācies. Mazā Rēzija šoreiz paliek pie vecvecākiem un ļauj mammai ar ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/2.diena

2.diena. 16.februāris. Šodiena ir sākusies agri, jo jau 05:30 ir jābūt Bangkokas vilciena stacijā, lai dotos pārbraucienā no Taizemes uz ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/3.diena

Trešdiena, 17.februāris. Kārtējais rīts, kad esam cēlušies līdz ar gaiļiem, proti, 06:20. Battambang pilsēta palēnām jau sāk mosties, bet pēc ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/4.diena

Ir agrs 18.februāra, ceturtdienas, rīts. Pirms 10 minūtēm esam izkrituši no gultām, kā jau pēc mirkļa, sēžamies sarunātajos tuktukos. Nekādas ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/5. un 6.diena

5 diena (19.februāris) pagāja pārbraucienā uz Kambodžas galvaspilsētu Phnom Phen. Mums noveicās ar šoferīti, kas mums pastāstīja daudz interesantu par ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/ 7.diena

Šorīt esam cēlušies ar skatu uz Mekongas upi. Plānā ir tikt ar rolleriem atpakaļ uz Kambodžas galvaspilsētu, izmetot kādu līkumu ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/ 8.diena

Divas dienas nobraukājušies ar rolleriem un esam atpakaļ galvaspilsētā, lai dotos ar satiksmes autobusu uz džungļu ciematiņu Chi Phat. Ļoti ...

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/ 9.un 10.diena

Šodien dodamies 2 dienu pārgājienā pa Kambodžas džungļiem. Līdzi ņemam tikai lietas, kas nepieciešamas vienai naktij. Pārgājiena organizatori mums ir ...
Read More

Vecāki brīvsolī. Kambodža 2016*/ Koh Rong sala. Nobeigums.

Pēc 2 dienu pārgājiena pa džungļiem, šodienas galamērķis Koh Rong sala ir kā balva, bet sākumā vēl līdz tai jātiek ...

Norvēģija

Nordtrip 2016*/Gatavojamies ceļam

Nav šaubu, ka Norvēģija ir zeme, kur jābrauc skatīties dabu, nevis pilsētas kņadu. Ne velti šīs valsts oficiālās tūrisma mājas ...

Nordtrip 2016*/I daļa

Diena pirms Līgo, 22.jūnijs, sākas ar darba gaitām, bet tas itin nemaz nav galvā, jo ir pirmssvētku saīsinātā darba diena ...

Nordtrip 2016*/II daļa

4.diena. Lietus lija visu nakti un arī no rīta vēl nedaudz smidzina. Esam priecīgi piecelties siltā namiņā, nevis slapjā teltī ...

Nordtrip 2016*/III daļa

Esam cēlušies savās teltīs. Brīnumainā kārtā Rēzija nav pirmā, kas pamostas, bet gan mēs ar Renāru. Top fiksās brokastis uz ...

Nordtrip 2016*/IVdaļa

Ārā īsta Norvēģijas vasara. Manas bailes par aukstumu Norvēģijā ir kliedētas 🙂 un esmu tikai priecīga, ka visu ceļojumu nav jāstaigā ...

Nordtrip 2016* V daļa. Noslēgums

Pēc vakardienas garās braukšanas un veiksmīgā skrējiena līdz prāmim uz Kjøpsvik pilsētu pie mūsu drauga Bennes, šodien esam paņēmuši brīvdienu no automašīnas! ...

Gruzija/Armēnija

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip

Tik daudz ir dzirdēts par Gruziju un tik daudzi tur jau ir pabijuši…. Arī mans mīļotais vīrs pirms nepilniem 2 ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 1.diena

Ar taureņu dejām vēderā 23.septembra vakarā plkst. 22:55 pacēlāmies spārnos, lai sāktu savus piedzīvojumus divās Kaukāza valstīs – Gruzijā un ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 2.diena

Šodien rādās būs jauka diena! Saulīte pārrāpusies pāri kalniem spoži spīd tieši mūsu viesu nama logos. Saimnieki saklājuši bagātīgu brokastu ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 3.diena

Esam Gruzijas Melnās jūras piekrastes galvaspilsētā – Batumi. Vakar iebraucot pilsētā  bija jau melnuma tumsa un Batumi šķita kā Ziemassvētku ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 4.diena

27.septembris, otrdiena. Šodien atvadāmies no Gruzijas Melnās jūras piekrastes, lai dotos tver šīs pasakainās valsts kalnu skatus un apjūsmotu to ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 5.diena

28.septembris, trešdiena. Šodien prognozes sola lietu un tas vēl jo vairāk liek mums saprast, ka no Svanetijas pilsētas Mestia tālāk ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 6.diena

Šorīt ar pirmajiem gaiļiem bijām jau augšā, lai, lieki netērējot laiku, būtu pirmie apmeklētāji vienā no ievērojamākajām Gruzijas alām – ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 7.diena

Esam Gori pilsētā un viesu nama saimniece mums iesaka apmeklēt šeit esošo Staļina muzeju un cietoksni pilsētas sirdī. Diemžēl visam ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 8.diena

Šo nakti pavadījām Sighnaghi pilsētā. Saimniece mums bija sagatavojusi tik neparastas brokastis, ka dažs labs no mūsu mammu un tētu kompānijas ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 9.diena

Labrītiņ no rītiņa no Mārtiņa Rītiņa jeb labrīt no Armēnijas 🙂 Vai nav burvīgas brokastis pa 6Eur? Nedaudz nāca smiekli un ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 10.diena

Ziniet, kad esat ceļojumā, tad bieži vien laika izjūta pazūd. Tev nav ne jausmas, kas šodien par dienu, kas par ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 11.diena

Labrīt Erevāna! Brokastis uz jumta terases ar skatu uz Erevānu un Ararata kalnu. Kas var būt labāks par šo? Ja ...

Vecāki brīvsolī/Gruzija, Armēnija 2016* road trip/ 12.-14.diena/Nobeigums

12.diena/ 5.oktobris Pa nakti mūsu draugi Ģirts ar sievu Annu aizbrauca uz lidostu, lai apciemotu radus Astrahaņā, bet mums pārējiem ...

Filipīnas

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 11.diena

Labrīt, Bohola sala! Šķiet rīts ir sācies ar smaidu un plkst. 08:00 mums ir sarunāts īres auto ar šoferi kā ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 10.diena

Ir 05:30 no rīta un mēs jau esam augšā, lai pēc 30 minūtēm dotos izbraucienā ar laivu Jāsaka, ka šeit ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 9.diena

Ja citi aizbrauc atpūsties un no gultas veļas ārā tikai ap 10:00, tad tas nav mūsu gadījums 🙂 Kārtējais agrais rīts ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 8.diena

Esam cēlušies 06:00 un vakar uz ielas sarunātais tuktuks bija klāt norunātajā laikā pie viesnīcas durvīm, lai aizvestu mūs uz ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 7.diena

Labrīt no Boracay salas! Šodien ir pēdējā diena uz šīs salas un rītdien jau atkal dosimies tālāk izpētīt Filipīnas 🙂 ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 6.diena

Naktī dzirdēju, ka lietus pakšķina logā un jā…no rīta pieceļoties līst…. Tas galīgi nav forši! Jā, protams, ir silts, bet ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 5.diena

Skan modinātājs…Mobilajā rāda 05:30. Ārā vēl ir tumšs! Mūsu tētis Renārs nolemj aiziet izlūkos un pārliecināties, ka vakar vakarā 5 ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 4.diena

Vakar izstaigājām Manilas ieliņas un nedaudz apošņājām gaisu, lai saprastu, kur īsti esam nokļuvuši 🙂 Šodien mūsu rīcībā ir pāris stundas ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017*. 3.diena – Manila

Jā, ir jau mūsu ceļojuma 3.diena, jo divas no tām esam pavadījuši lidojumos. Naktī ielidojām Filipīnu galvaspilsētā Manilā un nedaudz ...

Ceļojam ar bērnu/Filipīnas 2017*

Esmu sajūsmā par tuvojošos ceļojumu un tajā pašā brīdī nedaudz satraukusies! Nav jau gluži tā, ka pirmo reizi brauktu uz ...

Ceļojam ar bērnu/ Filipīnas 2017* . Dodamies ceļā

Taureņi trako vēderā ar dubultu sparu, jo šodien ir tā diena, kad jādodas vienā no tālākajiem mūsu ģimenes ceļojumiem. Šoreiz ...